onsdag 17 mars 2010

Idag har det vart en riktigt bra dag :) de började med att jag snackade me min syster en liten stund i tele innan jag drog mej ner till stationen för att träffa Loll..

Vi åkte in till stan och jag lämnade in alla mina småpengar till banken så jag skulle få in lite mer på mitt konto, vilket verkligen behövdes...
sedan gick vi och käkade sushi och sedan tog vi en promenix inne i stan och kollade på folk och snackade livet :)
Vi gick sedan till condeco och tog oss en kopp kaffe, och den kaffe la sig gött i magen..

Efter kaffet såå föreslog jag att vi skulle gå och snacka me tatueraren..
vi snacka me honom om kommande tattoos :) vilket jag hoppas ska bli av!
Längtar verkligen!!

Längtar till fredag också, då kommer äntligen älskade syster hit så jag får träffa henne igen efter ganska lång tid :( hatar avståndet mellan oss...

Nu blir de snart Greys Anatomy för mig, (gråtar-stunden på veckan) och innan de ska jag hinna fixa en kopp thé så bäst jag slutar nu..

Önskar min syster lycka till imorgon hos doktorn!!!

nu drar jag mej! XOXO

1 kommentar: