tisdag 16 mars 2010

Kommer jag någonsin?

Har en konstig känsla i magen och funderar över vart den kommer från och vad som orsakat den.

De förflutna dyker upp och troligtvis är det vad som gjort mig till ett nervvrak i förhållanden.
Du byggde upp mitt självförtroende mer än de någonsin vart uppe och sedan slängde du de på marken och stampade på det. Tog mitt hjärta och stoppade de i en köttkvarn.

Har känt mig oduglig och ännu känner jag mig inte riktigt hel. Rädd för att bli sårad och lämnad igen. Att få mitt hjärta krossat och bli bortglömd. Rädd att jag inte ska duga, att jag inte ska vara tillräcklig.

Kommer jag någonsin kunna lita på någon igen?

En gång litade jag på folk och kände mig ganska säker i mig själv, men vart har det tagit vägen? Jag har förlorat en del av mig själv, den lättsamma människan jag en gång var har försvunnit och gått vilse i mörkret.

Kommer jag någonsin hitta mig själv igen?

Har tappat mig själv, och vet inte vart jag ska börja leta. Tycker inte om den personen jag har blivit efter dig, du förstörde mig, vet inte vart jag ska ta vägen, känner en rädsla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar