måndag 8 februari 2010

Ååh ge mej!

Jag förstår mej inte riktigt på mej själv, när jag har pengar så hittar jag absolut ingenting som jag vill ha, men nu, nu när det är tänkt att jag ska spara så att jag kan åka på skidsemester med älsklingen så hittar jag hur j*vla mycke som helst som jag vill ha!




Va inne en sväng på Ellos hemsida och hittar dessa stövlar som jag helt klart började nästan avguda!!



Sen kan jag inte låta bli så jag fortsätter att kolla vidare på kläder m.m. vilket jag inte borde gjort, för där hittar jag en klänning och massa annat jag vill ha, det är inte okej de här!!


Men jag måste spara för att kunna åka iväg och så e de, punkt slut!


Förutom bristen på pengar och på shopping så har jag ändå haft en hyffsat bra helg hos min älskling, förutom allt tjat om vad jag önskar mej i present.. Men jag kan inte säga till honom att jag önskar mej kläder, eller skor, vem vet då vad jag får =S tror inte jag vågar riskera de..


Min födelsedag är om 5 dagar så förhoppningsvis får jag lite pengar då :) men den stora frågan är vad jag ska ha på mej på min födelsedag, stort dilemma och jag vet en till som har de problemet, min kära syster <3>

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka komma på hur jag ska lösa allt.. snart är det alla hjärtans dag, och sedan är det min älsklings födelsedag, och jag har inga idéer..


Så nu blir de ligga under täcket och fundera tills jag somnar :)


Natti natti

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar