tisdag 9 februari 2010

Småpanik!

Jag sitter och väntar på att klockan ska gå, har vart uppe sen kl. 07 i morse för att hinna ta mej till UM, men de va ju klart på ca 10min, så då hade jag mitt problem, vad skulle jag göra resten av tiden?

Fick värsta huvvevärken, och då undrade loll om vi kunde hitta på nått.. Jag tog en värktablett, så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycke så jag kan börja gå ner till tåget och träffa henne, vi ska åka en sväng till Kba och försöka hitta nått som jag kan ha på mej på fredag (min 20års dag)..

Just vad jag ska ha på mej har vart ett stort problem och det är de fortfarande, speciellt när jag kom på att jag inte har nog pengar att köpa nått nytt..
Men kom nyss på att ja har två presentkort som de finns lite kvar på som jag kan använda mej av, förhoppningsvis hittar jag nått roligt, men som inte e så dyrt... Känner att jag får lite småpanik när de inte är så långt kvar till fredag..

Men men..
Nu ska jag börja göra mej klart så jag hinner..

Dags att pysa
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar