torsdag 18 februari 2010

Tv tittande i massor...

Sitter hemma hos älsklingen som vanligt tittar på "Ghost Whisperer" ett av mina favorit serier :) Tänkte egentligen diska och städa lite men får inte riktigt tummen ur..



Fick ett väldigt sug att åka till Hawaii, vilket jag nästan måste göra någon gång i framtiden. Satt och tittade på "Jon & Kate plus 8" och det var såå fint, dom var på Hawaii och dom skulle gifta om sig..


När man gifter sig där så finns det en stor krans med blommor som dom kallar "circle of love" (bilden till höger) och i kransen ska man ställa sig om man är kär och då kommer kärleken vara förevigt, och jag tyckte de var såå fint :) de skulle man ha när man gifter sig :) hihi..

Förutom att glo tv, så har jag sökt massor av jobb, och jag känner nästan ett litet hopp.. Jag hoppas!

men men, Nu ska jag glo klart på "Ghost Whisperer" :)
Och sen när älskling kommer hem ska vi åka och byta min shaker jag fick av honom och kanske kolla på skidjackor :)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar