söndag 24 januari 2010

back home!

Då va man hemma igen efter en hel vecka i fjällen, och massa skidåkning!
Det har vart en riktigt bra vecka, lite smådåligt väder, men helt okej fr skidåkning i januari.

Har längtat hem en aning, men mest efter min älskling, och väldigt mycke på kvällarna och såå.. Men nästa gång jag åker skidor så kommer de vara med mina kompisar och me min älskling =)

Men helt klart har jag, syster och mamma haft en bra vecka, med helt tokigt roliga after ski kvällar :) haha..
Inga skador heller så det var ett stort plus, förutom mitt halvdåliga knä som bultade och värkte, men jag kämpade på, ville ju åka ändå :P

nu ska jag ta och dricka en kopp thé och kolla på tv, och bara slappna av, för imorgon blir det iväg till AF och jag längtar inte direkt.. men lika bra att få det gjort..

kraaam, och en extra stor kram till syster Julia <3 älskar dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar