torsdag 7 januari 2010

Tankar i mängder

Jag tänker alldeles för mycke.. Jag blir trött på mej själv!
Jag har den bästa pojkvännen, men jag tänker för mycke på allt runtomkring, på allt han har gjort innan och på saker som jag inte behöver bry mej om.. men jag är en ältare, jag erkänner..

Saker jag hör eller saker som händer runt omkring, dom snurrar i mitt huvud mycke längre än jag själv vill, och dom förvränger sig så jag till slut ser de på ett annat sätt..
Att älta förstör, de gör att man till slut inte kan tänka klart, och man kan inte leva helt.. Men hur kommer man ifrån skiten?

Jag är iallafall hemma nu igen, efter några dagar hos min älskling.. Saknar honom redan och de har bara gått några timmar sen vi sa hejdå på stationen i Falkenberg..
Jag vet en sak iallafall, efter att man sovit tillsammans med någon en längre tid, så blir de väldigt ensamt och väldigt svårt att somna och sova gott själv..
Tomt i sängen och inte alls lika varmt och mysigt.. Men jag ska försöka att somna in ändå..

Dags att krypa ner i den kalla sängen och invänta John Blund och en ny dag..

Godnatt Kram

1 kommentar:

  1. Jag vet precis hur det är med det. men det blir bättre när man har saker att göra.

    SvaraRadera