fredag 8 januari 2010

djävulsk tågresa!

Äntligen har man kommit fram till älsklingen och fått i sig lite mat..

Först så körde pappa mej till kungsbacka så jag skulle hi´nna med mitt tåg till Falkenberg, men när jag väl stog och väntade på tåget så kom de inte, och då visade de sig att en ledning eller nått skit hade rasat så tågen kunde inte gåå, och man fick inte reda på något heller så man kunde bara vänta.. Jag kunde inte heller åka hem igen eftersom tågen inte gick och pappa hade åkt hem och käka middag och drack vin, så jag var fast i kungsbacka..

Mitt tåg skulle egentligen gått 19.00 från Kungsbacka, men först sa dom att vi skulle komma iväg tidigast 20.00, men de gjorde vi inte utan var fast ännu en timme..

Tåget började äntligen röra på sig 21.00, och då va jag på riktigt dåligt humör.. Kallt och jävligt är det ute också..

Men äntligen så är ja hos älsklingen och sitter under en filt och försöker få tillbaka värmen.. Tyvärr så är min älsk på jobbet och fixar, vilket han har vart hela dagen, han hämtade mej på stationen, vi käka och sen var han tvungen att åka igen..

Jag hoppas han kommer hem snart, jag behöver närhet, värme och kärlek <3>
Nu ska jag fixa en kopp thé så jag kanske kan värma mej lite extra tills min baby kommer hem!
Ska bli skönt att sova sen, är trött, och nu slipper jag sova själv! woho!

pussskraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar