onsdag 13 januari 2010

Överraskning!!

Igår så kom jag fram till att jag skulle överraska min älskling..
Så jag hörde av mej till hans kompis för att höra om han visste om Andreas hade något planerat för gårdagen, vilket han sa att han inte hade..
Jag satte mej på tåget och åkte till Falkenberg för att överraska min älskling..

Nog blev han överraskad alltid.. Vi skulle egentligen inte träffas på 2 veckor så när jag plötsligt satt här i hans soffa när han kom hem blev han överraskad, men vad jag kunde märka, glad över att jag var här..

Sen under morgronen efter att han hade gått till jobbet, så drömde jag massa jobbiga saker som man inte vill drömma, men de va ju bara drömmar som tur va..

Nu sitter jag iallafall här och han är på jobbet.. Försöker komma på något att göra. Får se vad de blir..

Ta tag i något får jag allt göra iallafall..

kraaaamar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar