tisdag 26 januari 2010

stort suck!

Igår kom jag äntligen iväg till AF, kändes bra när de äntligen var gjort..
Men när man fick de svart på vitt så såg de inte ut som de fanns nån möjligthet att man nånsin skulle få ett jobb..

Sen kom andra smällen idag, min nuvarande arbetsledare som jag jobbar för när jag städar på UM sa att dom antagligen ska skära ner på timanställda och det gällde ju bl.a mej, så om några veckor är jag helt utan jobb och dom 3000,- som jag får in varje månad nu, kommer aldrig komma mer vilket gör allt väldigt jobbigt..
Hur ska jag kunna leva över huvudtaget, jag kommer inte kunna åka till min älskling lika mycke, för i längden blir 50,- rätt mycke pengar de också.. Förhoppningsvis löser det sig på något sett.. Men samtidigt vill man kunna leva och ha lite pengar att göra det för också..

jag behövde nått att göra för att få tiden att gå och för att försöka slippa massa tankar så kom jag fram till att det var dags att städa mitt rum, vilket jag faktiskt för en gångs skull gjorde också.. Jag dammade och jag plockade undan, dammsög golvet och bäddade sängen :) mitt rum har inte vart såhär rent på evigheter, men de känns skönt! Rätt stolt över mig själv :)

Tiden går förbannat långsamt, vill att den ska gå snabbare så att det blir onsdag kväll, för då bär det äntligen av till älsklingen, saknar honom sjukkligt mycke, men nu ses vi snart igen <3

Nu ska jag ta och plocka ner lite saker jag ska ha med mej imorgon till älsk, sen blir det nog sängen för min del, ganska trött efter en heldag med städning!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar