söndag 10 januari 2010

hemma igen..

Då va man hemma igen, och om ca 1 timme bär det av till farmor och farfar för att äta palt :)
Sen blir det väl åka iväg och jobba också =(

Jag saknar redan min älskling och jag åkte ifrån honom vid halv 2 ungefär.. Såå jobbigt att sakna någon så väldigt!

Men snart får jag iallafall träffa min kära syster igen.
Om precis 1 vecka idag så kommer jag, syster och mamma bege oss till Tandådalen för en tjej-vecka full med skidåkning och mys =) (förhoppningsvis massa varm choklad med grädde också *mums*)
Får ta och börja skriva en packlista tror jag allt, annars kommer jag bara glömma massa saker som jag borde tagit med mej :P och det är lite för långt för att bara åka hem och hämta de igen :P

Neh, nu ska jag ta tag i mitt liv lite. Skriva packlista, städa lite och lyssna på musik.. Sen kommer de säkert vara dags att börja röra på sig till farmor och farfar =)

pussskraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar